.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح تفضیلی تنها راه نجات ساری

شمال نيوز: یک عضو شورای اسلامی شهر ساری، تنها راه نجات از عقب ماندگی 30 ساله مرکز استان را اجرای طرح تفضیلی شهری اعلام کرد.

محمد حسن محمدی کیادهی در گفتگو با مهر اظهار داشت: نجات دهنده عقب ماندگی 30 ساله ساری، اجرای طرح تفضیلی بوده که تمام طرحها در آن نهفته است.

وی با بیان اینکه شهد شیرین خدمت را به کام مردم تلخ نکنیم، افزود: نباید از همدلی که بین شهروندان وشهرداری بوجود آمده، استفاده سیاسی کرد.

به گزارش شمال نيوز، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه کسانی که می گویند ما عبوری را آوردیم هدفشان چیست گفت: وظیفه ما و حق مردم ساری این است که شهردار خوب انتخاب کنیم وآنهایی که این جمله را می گویند آیا می خواهند برسر مردم یا شخص عبوری منت بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بازار صداقت کم رنگ شده است، تاکید کرد: نمایندگان شورای شهر نماینده مردم هستند و باید ارزش صداقت مردم را بدانند و شورا یک نهاد مردمی بوده و هر طرحی با موافقت اعضا تصویب می شود.

عضو شورای شهر ساری، مهم ترین مشکل شهر را اجرا نشدن طرح تفصیلی دانست و تصریح کرد: طرح تفضیلی مجموعه ای از طرحهای شهرسازی مدرن را طراحی می کند و به شهرداری ها ابلاغ و شهرهایی موفق هستند که این طرحها را اجرا کنند.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه طرحها و برنامه ها در 30 سال گذشته در شهر ساری به صورت مقطعی بوده است تصریح کرد: نجات دهنده ساری اجرای طرح تفضیلی است.

وی با علام اینکه من طرحی خارج از طرح تفضیلی نمی دهم تاکید کرد: شهرسازی باید براساس طرح تفضیلی باشد و کسانی که خارج از این طرح می دهند از شهرسازی و مدیریت شهری اطلاعی ندارند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری با اشاره به اینکه اولویت های طرح تفضیلی را باید شورای شهر تعیین کند افزود: لازمه آن تدوین برنامه 5 ساله و انتخاب طرح هایی دراز مدت و کوتاه مدت است.

عضو شورای شهر ساری درباره حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: در همه عرصه ها حضور مردم را پررنگ دیدیم و این نشان از درک بالای مردم است.

محمدی کیادهی ادامه داد: مردم نظام و شهر را از خودشان می دانند و همین ملت بودند که جانانه جنگیدند و با توجه به اینکه امسال سال حماسه سیاسی نامگذاری شده است انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

وی از تبلیغات زود هنگام نامزدها انتقاد و تاکید کرد: طبق قانون تبلیقات زود هنگام ممنوع بوده و مسئولان کشوری و هیئت های نظارت باید بر کار نامزدها نظارت کنند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.